fredag 23 januari 2009

Niiiiiiii Kan dra åt helvette!!




Fy fan! Sitter och skummar igenom Dagens dt.se och lite annat.. Idag e det derby. Där kan vi läsa om hur Jesper Ollas ladda med Forest Gump och vilken riktig Leksing han är som gjort hela 242 matcher i Läxand. Karl-Johan Goth skriver i sinn Krönika och betygsätter lagen.  Fördel Leksand i Goths bok (oooo faaann). Som alla anrda dagar på året.  Att den mannen är en pajas av rang det är väll vida känt.

Goth och bjurman som står i en klass för sig.  Pär Bjurman, medgångs supportern.  Han som fick 11 nya favoritlag då MIK gick upp i elitserien. NEJ FY FAN! Idag kommer jag inte tycka om en enda leksing.. I  Vanliga fall skiter jag i dom idag ogillar jag dem. 

Jag kommer dock att älska derbyt. Men ikväll får vi akta oss för Jesper Ollas. för han har laddat upp me att åka buss och tittat på Forest Gump. Eddie "dom spottar på mig" Läck valde film...

Det finns några lag jag verkligen inte klarar av.  Läxand är ett av dem, Juventus e ett annat (tvi tvi tvi). Dom har likheter. Mycket supportrar. Juve världen över.  Läxand i Sverige.  Det roliga me det är att ingen kommer från deras egen stad. Är det därför leksand alltid spelar i VITT hemma.  VITT  som e i stort sett alla lag världen över använder som borta ställ.  Det beror väl helt enkelt på att spelare o fans alltid åker på borta match när dom åker till Ejendal.  För ingen läxing bor i Leksand. Eller hur Erik.  


LEKSAND LEKSAND VAFFANCULO! 




25 kommentarer:

  1. Du lär gråta ikväll också när du åker hem.

    Heja Leksand

    // Mattias

    SvaraRadera
  2. Kvällens höjdpunkt hoppas jag blir när någon bentacklar Karlberg och han får lägga av med hockeyn. Den stora fransmannen hoppar på moringen med resultatet, ett avslaget näsben.
    Visst kul med 3 poäng men hoppas mer på att vi kan ta bort några viktiga pjäser för dem inför kvalserien. Gärna resten av säsongen.

    Bra skrivet Sektion J

    //Hacki

    SvaraRadera
  3. jonasen hänger upp lupapuck i hans suspensoar....

    SvaraRadera
  4. Fy fan jag förstår att du skriver sånt skit anonymt.
    Tragiska jävla moring!

    SvaraRadera
  5. Du måste vara en fullkomlig idiot du som hoppas på att Karlberg blir skadad och får sluta sin karriär.

    MUPP

    SvaraRadera
  6. Anonym

    Sådär skriver man bara inte vilket lag det än gäller. Det är fan så jävla fult att ens tänka tanken.

    Du är trots allt riktigt häftig när du inte vågar stå för vem du är. Haha jävla kärring

    SvaraRadera
  7. Hur fan kom det in en massa inavel på denna blogg då antagligen för att ingen läxing kan skriva

    SvaraRadera
  8. Du som påstår att vi är inavel, varför skall man hoppas att en spelare skadar sig så karriären är över ? Försvara du det eller ?? Fick du avloppsvatten i nappflaskan av mamma eller ?

    Leksing tills jag dör

    SvaraRadera
  9. Måste inte vara leksing för att ta avstånd ifrån ett sådant korkat inlägg.

    Björn

    SvaraRadera
  10. Han som har den här bloggen kan ju knappast vara en dag över 10år.. som alla andra moringar! kul för er att få komma till en riktig arena och se Leksand! Men räkna med att få stryk! både på läktarn och isen!

    SvaraRadera
  11. Det här var nog den sämsta blogg jag läst någon gång. Den som skriver den måste ju vara antingen full eller riktigt förbannad. Inte många rätt om man säger så... Och han försöker ju inte ens att dölja avundsjukan. Oj, oj, oj dessa surmoringar.

    Hacki kommenterar jag inte ens. En sådan sjuk hjärna biter inga argument på...

    SvaraRadera
  12. Man skall inte förvänta sig så mycket av Mora och deras fans. Dom härmar ju TOM leksands koncept med att få in spelare till klubben..

    I det här fallet supporterliraren eller drömliraren som det hette i Leksands fall..

    Krossa MORA !!

    // Jonas

    Dessutom lär dom väl inte bli mer än 20 stycken på bortastå som vanligt

    SvaraRadera
  13. Intresant med alla leksingar som söker sig hit och talar om hur bra dom är och först med allting fast bloggen är så dålig min undran varför spelar inte leksand i elitserien när ni är så bra på allting.

    SvaraRadera
  14. hahah du kan väl lära dig stava i din blogg? ;)jösses felstavningar och särskrivningar, lite svårt att ta det på allvar då. Förövrigt känner jag en italienare från Milano som håller på leksand, försök hitta någon utanför *ora som håller på *ora, jävla pajas

    SvaraRadera
  15. Efter att ha läst detta patetiska blogginlägg och många patetiska kommentarer till det samma börkar jag fundera om det inte stämmer att alla i mora är HELT KÖRDA I HUVET?

    Har itne hatat mora trots att jag är leksing.. gör det inte heller nu... däremot börjar jag smått hata alla moringafans lika mycket som black army...

    Väx upp och var inte så bittra att ni åkte ur ES och aldrig kommer tillbaka.

    /Jens

    SvaraRadera
  16. Varför spelar inte äckel-lek i sand i elitserien om de är så jävla fantastiskt bra?

    Hoppas ejendal, långbergs och lif går i konkurs allihopa!

    SvaraRadera
  17. Magnus och Jens ni kan väl ha lite bögsex?

    SvaraRadera
  18. Stå på dig med bloggandet,leksingar som inte kan läsa ett felstavat ord förklarar mer deras hjärnkapasitet. /SIVASN

    SvaraRadera
  19. Jonasèn kommer.....
    Inte en chans, Lille marcus får nog trösta sig me Didojanne efter matchen om han skulle försöka nåt me Lupaschuk!

    SvaraRadera
  20. Hej igen... Många som kommenterar här hur knäpp jag är som vill se Karlberg skadad. Troligen samma människor som tyckte tacklingen på Cedergren var helt ok...
    Och nej jag är inte anonym. Jag kallas Hacki av mina polare och använder det även på siter...
    // <--- Det är tecken för att visa vem som är avsändare.

    Så igen

    // Hacki

    SvaraRadera
  21. didojanne? är det er hårfagre vd?

    det finns stavningsprogram ....även i mora tror jag

    SvaraRadera
  22. Stavningsprogram? Jo men här i Mora förstår man fast man slinter på tangenterna eller missar en bokstav.
    Men de vet vi ju alla att de skulle bli svårt att förstå(eller omöjligt) för er *drantar.

    *Drantar= Leksingar. (Bara så även ni små äckel förstår)

    SvaraRadera
  23. @Magnus
    Man bör inte kasta sten i glashus. Hört talas om punkt och stor bokstav? Sopa!

    Jag tycker det var ett roligt inlägg, med glimten i ögat. Ni som inte fattar det... måste ju vara leksingar.

    SvaraRadera